14.1.

15. ledna 2012 v 12:54 | Eat Real Food |  jídelníčky
6:30 celozrnný rohlík - půlka s rostlinnou paštikou a 2 plátky 96% krůtí šunky, druhá s lučinou linií a plátkem 30% eidamu, banán
9:30 syrovátková tyčinka s příchutí (vánočního) perníku :D, mandarinka
12:30 sojové maso s červenou řepou, 60g jáhel
15:30 hollandia pražené cereálie, jogobella panna cotta s borůvkami , kiwi
18:30 tuňák, zeleninová mísa - kedlubna, paprika, okurka, rajče, 3 knäckebroty namazané rostlinnou paštikou
21:30 hrnek nízkotučného kefíru

Včera se dostavil PMS a to mám vždycky pocit, že mám místo mozku kostku cukru. Ale na tenhle jídelníček jsem opravdu pyšná, protože normálně to vypadá tak, že zalezu do postele s pikslou nutely a vylezu až když mi dojde a potřebuju si pročistit chuťový pohárky něčím jiným :D Až na tu odpolední svačinu, kdy jsem měla dilema, kterej jogurt si mám dát, protože jsem měla chuť na oba (a ještě na dalších deset :D), tak jsem to vyřešila tím, že jsem si vzala oba. Tu jogobellu máme od známejch z Polska a mám pocit, že u nás se vůbec neprodává, ale řekla bych, že po pečeným jablku se skořicí to je moje nejoblíbenější příchuť.

A co vy? Jak zvládáte předmenstruační chutě?
 


Komentáře

1 fitness-girl fitness-girl | Web | 15. ledna 2012 v 15:17 | Reagovat

Páni tak to s tím arašídovým máslem zní zajímavě, to by mě nenapadlo jíst se zeleninou :D Ale asi to někdy zkusím :)

Jinak já kdysi mívala šílené chutě při PMS, ale nějka se to už spravilo, asi změnou a pozdeji úplným vysazením antikoncepce :)

2 Lucie Lucie | 15. ledna 2012 v 15:57 | Reagovat

Ahoj, ahoj. Která Ty od nás z fóra jsi? :-))

3 thinfit thinfit | Web | 15. ledna 2012 v 15:58 | Reagovat

hezký blog, možná bys semo mohla hodit výšku váhu a ten pohyb, o kterém píšeš, že je důležitý:) ..žádný jsem nenašla

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama